fredag 4. mai 2018

Håper folk etterhvert vil forstå

At vi flytter til Spania er noe mange har visst om lenge, men ikke så mange har reagert noe særlig på det annet enn å ønske oss lykke til. For et par dager siden postet jeg på sosiale medier at vi drar denne mnd, da reagerte plutselig mange!

Har mottatt ganske mange meldinger nå med omtrent det samme innholdet;

"Bli i Norge, gjør som legene sier, test ut flere medisiner. Ikke kast bort livet på å rømme fra problemene, den beste behandlingen for epilepsi får man her i Norge!"

Vi har gjort alt legene har bedt om i 8 år nå, vært på SSE, tatt massevis av EEG'er og MR - men ikke et skritt nærmere noe svar. De utredet meg og kalte det "komplex epilepsi" og etter det virket det som eneste legene kunne tilby var å teste flere nye medisiner.

Dette tar livet av meg! Værsåsnill og forstå at jeg ikke har den tiden dette ville tatt! Jeg er allerede ved bristepunket og tviler på å overleve neste vinter.

Så nå tar vi valget selv og drar. Enkelt og greit. Håper dere vil forstå etterhvert 💖


Ingen kommentarer: