mandag 23. oktober 2017

Å kjempe for kjærligheten

Da jeg var ung trodde jeg forhold og ekteskap var en dans på roser. Man elsket hverandre villt og hemningsløst hele livet, forelskelsesfølesen man hadde i starten varte evig og alt var bare fint og flott. 



Og ja, en god stund var det sånn. Ganske lenge faktisk! Men etter en stund "lander man" litt og hverdagen setter inn. Da er det viktig å ikke gi opp altfor tidlig, for såklart det kommer det til å oppstå konflikter. Såklart dere vil være uenige om ting og ha krangler. Dette gjør ikke et forhold dårlig, det er hvordan man håndterer problemene.



Dessverre gir altfor mange opp. Og ja; kanskje det viser seg at det var det rette for dem å gjøre, men jeg syns likevel man prøve å løse problemet, før man gir opp.

Min drøm for når jeg er gammel er å fortsatt holde rundt mannen jeg elsker og har tilbragt hele livet med og vite med sikkerhet i hjertet mitt at han elsker meg tilbake.


Ingen kommentarer: