tirsdag 10. april 2018

En tung helg

Takk til dere som brydde dere nok om meg til å faktisk redde livet mitt i helgen! Jeg er dere evig takknemlig! 💗

Men til deg som hadde ringt politiet og anmeldt meg for å være voldelig og farlig; Dette skal jeg huske...

Var dypt deprimert på lørdagskvelden. Faretruende nær å ikke se noen annen utvei enn å gi opp. Skrev; "Dette er rett og slett for mye for meg. Jeg orker ikke en natt til. Unnskyld!"

Så ambulansen og politiet kom på døra.

Men politiet burde alldeles ikke møte en deprimert og suicidal person på den måten! Kom og dro meg ut, stengte Chris inne i leiligheten og nektet å innformere han om hva som foregikk. Mens de slang meg i bakken og deretter la meg i remmer på båre. Så ble jeg kjørt inn på politistasjonen og de truet med glattcelle. Jeg fikk anfall etter anfall, men de angrep hver gang for de tok meg som agressiv. Prøvde å forklare at det var anfall.

Faretruende hvor lite de kan om epilepsi i dette landet! Fikk anfall etter anfall og de tolket hvert anfall som agressjon, de det ble røffere og røffere håndtering. Er full av blodutredelser, blåmerker og sår.

Selv inne på psyk. fikk jeg ikke medisiner ved anfall. "Du laget sånne søte lyder når du lå å sov."

Klarte å søle vann på meg selv og ene miljøarbeireden inne på psyk også når jeg hadde anfall, han slo meg i sia og slang meg i bakken og mente jeg var agressiv. Man skal da virkelig ikke slå folk mens de har et epilepsianfall og deretter slenge dem i bakken!

Dette kunne fort kostet et liv.

Jeg har mer enn nok problemer i livet mitt. Jeg trenger ikke "venner" som ringer politiet på meg.

Fikk flere anfall i går mens de hold på og 3-4 anfall i natt mens jeg sov (etter vaktens beskrivelse av lydene jeg lagde). Og null mesisin, for de nekta å tro det var anfall. De mente visst at alle epilepsianfall var GTK. Skummelt med sykehus som ikke vet hva epilepsi er.

Folk som kjenner meg vet da at jeg ikke er voldelig mot andre!!!

Jeg satt med mentalitet som en 10 åring og syns Harry Potter og Narnia var for skummelt, og satt med totten i munnen og bamsen i hånda. Også begandler de meg slik! Hele meg er full av sår og blåmerker

Trengte virkelig ikke å bli behandla som et sinna dyr.

Men damen der var snill og skjønte at jeg trengte bare en varm klem og en god prat
Man burde ikke møte psykisk ustabile folk med vold, bedre med kjærlighet.
Kjærlighet er best og viktigst!

Chris var helt knust og panisk i går stakkar, for han skjønte jo ikke en dritt når politiet plutselig var her og sperret døra så han ikke fikk åpnet. Og ringte broren sin for litt støtte, men broren gadd ikke engang å komme.

Mange slettes nå
Ønsker bare positive energier i livet mitt.

Det varmet virkelig at så mange brydde seg!
Men de bør vite til neste gang at å ringe politiet å juge ikke er rette tingen å gjøre.

Tusen takk for omtanken  Det går bedre nå, sola begynner å glimte frem igjen fra skyene.


Ingen kommentarer: