torsdag 19. mars 2009

Familietreffet gikk ok

Da jeg sto opp i går morges, var jeg egentlig ganske fast bestemt på å ikke dra og hilse på farfar på den "familiesammenkomsten" eller hva jeg nå skal kalle det. Men jeg ringte farmor i 12 tiden og fikk vite at de ikke hadde kommet ennå, så jeg tenkte jeg lissom kunne dra å hilse på pappa i det minste. Så jeg tok bussen innover. Da jeg kom fram og gikk inn døra, og forventet at kun pappa og farmor var der, så satt det i tillegg 3 bergensere jeg hadde null peiling på hvem er. Tydeligvis ei tante, typen hennes og mammaen hennes. Hvorfor i hælvete gadd ikke farmor ringe å si fra at de var kommet da? Hu visste jo at jeg egentlig hadde så lyst til å treffe dem! Men jeg fant ut at det ville være litt teit å snu i dæra og løpe etter at alle hadde sett meg, så jeg satte meg ned. Etter et par kommentarer som "åh, så dette er lillejenta" og "husker du oss?" så roet det seg ned og de var faktisk ganske allrighte mennesker. Man merket at de var fra Bergen da, for å si det sånn :P Det vil si; de var høylydte, spøkte mye og tok mye "psykisk plass i et rom" om dere skjønner hva jeg mener. Desto bedre for meg, for da forsvant jeg liksom litt i mengden og kunne heller sitte å følge med. Etter et par timer kom lillebroren min og mammaen hans en tur på besøk også, og det var godt. Er glad i lillebroren min. Han er 11 år, skater og ubeskrivelig skjønn :) Legger ved noen bilder av menneskene som visstnok heter familie.

Farmoren min
Tante, farfar, og typen til tante
Farfar og typen til tante
Typen og mora til tante
Tante Bente
Lillebroren min og pappa
Godt humør hvertfall da :)
Lillebroren min, Tommy
Tommy i rullestolen til pappa

Forresten, her er noen bilder fra da jeg venta på bussen da jeg skulle til pappa :)

Rett nedenfor der vi bor
Endelig sol :D
Møkkete snø er æsj...

I dag har jeg stort sett bare liggi på sofaen og sovet. Spiste et par av sovetabelettene jeg fikk av DPS før jeg skulle legge meg i går, så sov til klokka var 13.10 i dag. Da la jeg meg på sofaen og spiste frokost, mens jeg venta på at typen skulle komme hjem fra jobb. Etter det sovna jeg en stund til og da jeg våkna hadde svigermor right og spurt Christopher om hun komme innom en tur med Tara, men Chris sa nei fordi jeg sov :( Faen, jeg savner henne :( Fikk en mms av henne da :)
Prinsessa mi er nybadet :)

Slenger forresten med et bilde av noe jeg har savna i hele dag:

Big Tasty; Så godt og så sinnsykt "nei-mat"...


I morgen skal jeg forresten på DPS igjen, og kjenner jeg trenger det nå... Vært mye kaos siste uka, og da er det greit å få alt ut en plass. Får se åssen jeg har det etter timen da, for det kan lett gå begge veier. Og i morgenkveld er det endelig helg, så da skal jeg gjøre minst mulig, hehe.

1 kommentar:

Eline sa...

Brat at familietreffet ikke ble så ille som fryktet da :)

Klem