søndag 20. juni 2021

Slettet i dag min facebook

Vil bare informere om at jeg har hatt sykt mange anfall siste 9 dagene og om jeg har plaget noen enten via nett eller irl, så beklager jeg veldig ❤ Og tusen hjertlig takk til alle som har brydd seg om meg og spurt om det går bra ❤ Nå er jeg heldigvis back on track, men husker ikke noen ting fra siste uken.

Jeg må helt ærlig si jeg har en drittdag, kom til meg selv til morgenen i går og brukte dagen på å slappe av og si unnskyld om jeg hadde plaget noen. Og 7 til morgenen i dag fikk jeg mld fra en bekjent på facebook at: "sånne som meg" burde skamme seg, som å flytte hit til Spania for å ønske å overleve denne fæle sykdommen noen år til. Fy faen for et slag i magen....

Det at norske staten hadde penger var visst viktigere enn at jeg levde mente han. Sterke ord..... Nei, fysj! Jeg trenger ikke skamme meg for å ha innsett at jeg kun har noen år igjen og jeg vil leve og nyte livet ❤  Ikke visne vekk i Norge... =/

Dessuten brukte den norske stat mye mer penger på oss da vi bodde der uansett, i Norge var vi på mislykket utredning etter utredning. Og fikk beskjed om at de ikke fant ut åssen type epilepsi det var, så jeg fikk bare diagnosen "complex epilepsi". Vi snylter ikke noe noen stat (som mange påstår), vi lever her nede på én inntekt, gubben mottar ingen penger han. Og vi hadde ikke råd til å leve i Norge 2 stykker og 1 dyr på én inntekt. Her nede klarer vi oss på én inntekt, de siste årene jeg har ❤ 

Uansett; jeg syns det var vondt å lese at noen mener jeg bør skamme meg over å ville leve ❤

Jeg håper av hele mitt hjerte at du har en bedre dag enn meg ❤ Stor klem ❤


Ingen kommentarer: