mandag 23. oktober 2017

Bucketlist for 2018

Satt og tenkte over dette med "bucketlist" som jo er en liste over ting du ønsker å gjøre før du dør. Så denne lista er en liste for resten av livet altså. Men resten av livet er jo ganske lenge (forhåpentligvis) så jeg tenkte å heller lage min egen bucketlist for neste år. Så er en min liste og litt om hvorfor dette er på lista mi.

* Å flytte til Spania 
Dette er noe meg og mannen min har planlagt lenge nå, men på grunn av ufattelig trege offentlige etater tok  dette mye lenger tid enn planlagt. Men nå virker det som ventetiden snart er over og det nye målet er å flytte til sommeren.


* Kjøpe meg en sexy kjole.
I lang tid nå har helsa mi vært dårlig og som følge av dette ble etterhvert klesstilen min preget av at jeg kun satt hjemme i sofaen. Det daglige antrekket bestod som regel enten av joggebukse eller pysjbukse, med en altfor stor og totalt formløs t-skjorte. Dette føler jeg meg ikke særlig lekker i, så jeg har bestemt meg for å kjøpe meg en kjole! "Den lille sorte" som kvinner skal ha og føle seg sexy i, eneste forskjellen er at min er i lakk. Denne kjolen hadde jeg faktisk tidligere og den fikk meg til å føle meg lekker og selvsikker! For ikke så lenge siden kjøpte jeg kåpa på bildet under også og har gleda meg skikkelig til en passende anledning til å bruke den. Men er jo liten vits å pynte seg med en så fin kåpe om man bare skal sabbe bort på butikken iført joggebukser og joggesko. Så nå gleder jeg meg til å få kjøpt kjolen så jeg endelig kan pynte meg skikkelig igjen!




* Ny frisyre og ny hårfarge.
Er virkelig på tide å friske opp stilen og gjøre noe med håret mitt nå! Det rekker helt ned til rumpa og tuppene er kjempe flisete. Så nå har jeg bestemt meg for at jeg skal klippe det og i tillegg få meg en ny frisyre enn den jeg pleier å ha. Også vil jeg farge det. Her er to bilder som beskriver det jeg ønsker meg, klippen på bilde 1 og fargen som på bilde 2.



* Ny tattovering. 
Har lenge hatt lyst til å tattovere dette symbolet. Det er også det samme som jeg bruker på banneren her på bloggen min. Det er mitt eget symbol som jeg har laget selv. Hvor jeg skal tattovere den har jeg ikke helt bestemt meg for ennå.



Ingen kommentarer: