søndag 17. juli 2011

6 days to go

Da var snart helgen over, den siste helgen som ugift. Siste helgen som frøken Andersen. Merkelig å tenke på at jeg om 1 uke er noens kone. Og at jeg har en mann. Jeg venner meg vel til det etterhvert håper jeg, når det første sjokket etter å pluselig være "fru" har lagt seg :P

Det er fortsatt ganske mye som ikke er klart heller. Såpass mye at vi faktisk burde avlyse hele greia i mine øyne. Men jeg har heldigvis en meget positiv brudgom som sverger at alt vil bli i skjønneste orden, så da prøver jeg så hardt jeg kan å puste med magen og la ting skje som de skjer. 

At prøvningsattesten for vielsen ennå ikke har kommet, er en smule bekymringsverdig da. At cateringen fortsatt er usikker er også en smule skummelt. Samme med at alkoholen skal kjøpes inn først denne uka, men om cateringen ikke order seg er det kanskje liten vits med alkohol. Og om ikke prøvningsattesten kommer, trenger vi ikke ha noen fest i det hele tatt, for da får vi jo ikke gifta oss en gang.

Brudekjolen er heller ikke ferdig, den er spretta opp og ikke sydd sammen ennå. Spooky o.O

Ingen kommentarer: